Szanowni Państwo,
W związku z wprowadzeniem w Polsce stanu zagrożenia epidemicznego oraz zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego dotyczących ograniczenia pracy przez pracowników uczelni, w tym osób niebędących nauczycielami akademickimi, wprowadzamy następujące zasady organizacji pracy Uniwersytetu Medycznego w Łodzi:
- Pracownicy uczelni dostępni są pod numerami służbowych telefonów komórkowych lub pod adresem służbowej poczty elektronicznej – szczegółowe dane kontaktowe dostępne są na stronie uczelni w zakładce PRACOWNIK.
- Osoby pracujące zdalnie wykonują swoje obowiązki zgodnie z poleceniami przełożonego i są dostępne pod adresami poczty elektronicznej w godzinach pracy.
- Sprawy należy procedować w formie elektronicznej przy wykorzystaniu poczty elektronicznej, Proces Portalu lub innych dedykowanych systemów dostępnych w systemie OFFICE 365.
- Dokumenty podpisywane są przy użyciu podpisu elektronicznego, w tym kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
- Jednostki administracji uczelni nie przyjmują interesantów.
- Większość pracowników uczelni realizuje swoje zadania w trybie pracy zdalnej. Jednostki, w których praca zdalna nie jest możliwa wyznaczają osoby dyżurujące. Osobom, które mają zaległe urlopy wypoczynkowe, zalecamy ich wykorzystanie – w porozumieniu z kierownikiem jednostki.
- W Intranecie znajdują się szczegółowe informacje dotyczące systemu pracy poszczególnych jednostek administracji uczelni.
- Terminowe, niezbędne dokumenty papierowe prosimy kierować wyłącznie do Kancelarii Głównej, która realizuje obieg korespondencji zgodnie z komunikatem z dnia 13 marca 2020 r.
- Wstęp do budynków uczelni możliwy jest tylko dla pracowników dyżurujących na podstawie okazanej legitymacji pracowniczej. Wejścia do budynku należy ograniczyć do koniecznego minimum.
- Wszelkie problemy związane z realizacją zapisów niniejszego komunikatu, a tym samym działalności uczelni prosimy kierować na adres rektor@umed.lodz.pl.
Kierownicy jednostek administracyjnych oraz pracownicy zobowiązani są do regularnego sprawdzania informacji publikowanych na stronie internetowej uczelni, stronie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz dostosowania pracy podległych zespołów do obowiązującej sytuacji – przy zachowaniu ciągłości pracy.
O wszystkich decyzjach i zmianach będziemy Państwa informować na bieżąco za pośrednictwem strony uczelni.
Bardzo dziękuję za Państwa wsparcie, wyrozumiałość i elastyczne podejście. Jestem przekonany, że dostępne narzędzia oraz Państwa zaangażowanie pozwolą nam zachować ciągłość pracy i terminowość wykonywanych zadań.
Prof. Radzisław Kordek, Rektor